مزایا قهوه سوپریم گانودرما حاوی جنسینگ


کافه سوپریم گانودرما حاوی قهوه با درصد کافئین پایین، قارچ گانودرما لوسیدوم ، فیبر و مقدار قابل توجهی جینسینگ، خرنوب ،شکر و خامه غیر لبنی است که خامه طعم بی نظیری به این کافه می دهد. قهوه که از مواد اصلی تشکیل دهنده کافه سوپریم است خود به تنهایی باعث افزایش انرژی و هوشیاری شده و چربی سوز ، مناسبی برای ورزشکاران است .قهوه بدن را از ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

مزایا قهوه سوپریم گانودرما حاوی جنسینگ

 

دکتر لاندا; پزشکانی متخصص تفسیر آزمایش و تصاویر پزشکی

 اگر عزیزی از شما بیمار شده باشند، قطعا برایتان مهم است از همه نظر بهترین‌ها را برای درمانشان فراهم کنید.


می‌خواهید بهترین پزشک برای درمان و تشخیص و بهترین دارو از بهترین داروسازان دنیا در اختیار ایشان باشد. اگر از دستتان بر بیاید بهترین پرستار را نیز برای تزریق دارو به بالین وی خواهید آورد.

همیشه برای مسائل درمانی خود به دنبال بهترین‌ها و متخصص‌ترین‌ها در هر پروسه‌ای هستیم چون سلامتی خود و عزیزانمان برایمان مهمترین موضوع است.

تفسیر آزمایش و سونوگرافی نیز یکی از پروسه‌های تخصصی پزشکی است که به تشخیص بیماری‌ها و راهنمایی فرد برای داشتن زندگی سالم‌تر و پیشگیری از بیماری‌های مزمن در آینده کمک ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

دکتر لاندا; پزشکانی متخصص تفسیر آزمایش و تصاویر پزشکی

 

موارد مصرف آسیکلوویر

 آسیکلوویر دارویی ضد ویروس است. از این دارو برای درمان عفونت های ناشی از ویروس هرپس (هرپس سیمپلکس)، از جمله تبخال و تبخال های تناسلی استفاده می شود.


آسیکلوویر + آسیکلوویر پماد + آسیکلوویر برای چیست + آسیکلوویر 400 برای چیست



اگر در گذشته به این عفونت ها مبتلا شده باشید یا از سیستم ایمنی بدن ضعیفی برخوردار باشید، پزشک شما ممکن است آسیکلوویر را برای پیشگیری از ابتلا به این عفونت ها تجویز کند،.

از داروی آسیکلوویر برای درمان آبله مرغان و زونا نیز استفاده می شود.

آسیکلوویر یک داروی تجویزی است که به شکل قرص، مایع خوراکی و کرم در دسترس است.

گاهی اوقات، آسیکلوویر به صورت تزریقی استفاده می شود، اما این روش ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

موارد مصرف آسیکلوویر

 

۲ راه حل خانگی برای درمان سوختگی با اسید لوله بازکن

 درمان سوختگی با اسید لوله بازکن، زمانی سخت می شود که با عواقب و خطرات لوله بازکن ها آشنایی نداشته باشید و هنگام استفاده از آن ها از دانش و تجربه کافی در این زمینه برخوردار نباشید. اما نگران نباشید! در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که چگونه می شود در منزل، فورا به درمان سوختگی اسیدی به دلیل باز کردن فاضلاب خانگی، بپردازید.


معمولا افراد بعد از مواجهه با گرفتگی لوله های فاضلاب منزل، اولین راه حلی که انتخاب می کنند، استفاده از محلول های لوله بازکنی است. اما باید در نظر داشت که بدون داشتن اطلاعات لازم در این زمینه و با استفاده ناصحیح از این اسیدها، عواقب جبران ناپذیری هم برای خود افراد ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

۲ راه حل خانگی برای درمان سوختگی با اسید لوله بازکن

 

علت لرزش بدن (رعشه دست و پا) در کودکان و بزرگسالان چیست؟

 



رعشه یا لرزش به تکانه‌های ریتمیک در یک یا چند قسمت از بدن گفته می‌شود که به صورت غیر ارادی رخ می‌دهد ، به این معنی که شما نمی‌توانید آن را کنترل کنید. این لرزش به دلیل انقباضات عضلانی اتفاق می‌افتد.

لرزش اغلب در دست‌های رخ می‌دهد ، اما ممکن است گاهی در قسمت بازوها ، سر ، تارهای صوتی ، تنه و پاها نیز تأثیر بگذارد. ممکن است بیاید و برود ، یا ممکن است ثابت باشد. لرزش گاهی به صورت خود به خود اتفاق می‌افتد و گاهی در اثر اختلال دیگری ایجاد می‌شود.

انواع لرزش چیست؟


لرزش انواع مختلفی دارد از جمله

لرزش ضروری ، که گاهی لرزش ضروری خوش خیم نامیده می‌شود. این رایج‌ترین نوع لرزش است. معمولاً روی دستان ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

علت لرزش بدن (رعشه دست و پا) در کودکان و بزرگسالان چیست؟

 

زردی در نوزادان نارس و درمان آن توسط متخصص نوزادان

 



زایمان هنگامی‌ زودرس یا قبل از موعد شناخته می‌شود که قبل از هفته سی و هفتم بارداری اتفاق بیفتد. بارداری طبیعی حدود 40 هفته طول می‌کشد.

این هفته‌های آخر رحم برای افزایش وزن سالم و رشد کامل اندام‌های حیاتی مختلف نوزاد از جمله مغز و ریه‌ها بسیار مهم است. به همین دلیل است که نوزادان نارس ممکن است مشکلات بیشتری داشته باشند و ممکن است به مدت طولانی تری در بیمارستان بمانند. آنها همچنین ممکن است دارای مشکلات سلامتی طولانی مدت، مانند اختلالات یادگیری یا نقص جسمی ‌باشند.

در ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

زردی در نوزادان نارس و درمان آن توسط متخصص نوزادان

 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
<-blogads->