هزینه کاشت مو به روش HRT

 

کاشت مو به روش HRT

در حقیقت، روش HRT روندی است که در آن موهای فرد متقاضی مورد بررسی قرار می گیرد و موهایی شبیه موهای وی را به صورت مصنوعی تهیه می کنند. سپس این موهای مصنوعی کم کم به پوست سر اضافه می شوند. در واقع، این روش یکی از ابتدایی روش های کاشت مو محسوب می شود .

تقریبا در همه کشورهای پیشرفته منسوخ شده و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. این روش مشابه استفاده از کلاه گیس است و کمی اتصال و شکل سر و موها فرق دارد. عمل کاشت یا پیوند مو یک فرآیند پزشکی محسوب می شود و از این رو نیازمند تجربه و تخصص است و نمی توان آن را با روشی مانند HRT مقایسه کرد.

این روش، بهترین روش برای ترمیم مو به صورت موقتی است و عملا کاشت مو به حساب نمی آید و یک روش ترمیمی غیرطبیعی است. این روش عمدتا برای افرادی استفاده می شود که بانک مو طبیعی ندارند و نمی توانند به صورت طبیعی مو بکارند. افرادی که کاشت مو به روش HRT را انجام می دهند باید این نکته را بدانند که عمر ترمیم مو در این روش نسبتا کم می باشد و باید مرتبا آن را تجدید کرد. در ادامه شما را با مزیت های استفاده از این روش آشنا می کنیم.

 

ادامه مطلب

مدیریت سردردهای قاعدگی

 

تفاوت سردردهای قاعدگی و بارداری

بسیاری از زنان در تشخیص بارداری، علائم سندرم پیش ازقاعدگی یا پریود مشکل دارند، به دلیل آنکه نشانه های مشابه دارند

 

علائم زیر نشان دهنده‌ی وقوع پریود هستند:

سردرد

خستگی

آکنه

درد مفصل ها

یبوست

کاهش ادرار

عدم تعادل

افزایش اشتها

ولع شکلات، نمک یا الکل

 

 

علائم که تنها دربارداری رخ می دهد

لکه بینی خفیف

تهوع

استفراغ

کرامپ

پریود عقب افتاده

تیره شدن و بزرگ شدن نوک سینه ها

ترشحات واژن

درمان سردردهای پریودی

درمان سردردهای پریودی و میگرن قاعدگی براساس شدت درد صورت می گیرد. اولین خط درمان سردردهای قاعدگی و میگرن استفاده از دارو های مسکن بدون نسخه است. داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی نظیر بروفن، کتوپروفن و استامینوفن در کاهش درد موثر اند. این داروها سردردهای تنشی و ناشی از کمبود آهن را نیز بهبود می‌بخشند. مصرف کافئین نیز در کاهش شدت سردرد موثر است. مصرف شکلات یا نوشیدنی های کافئینه می تواند به کاهش درد و ناراحتی کمک کند. به همین دلیل در برخی داروهای مورد استفاده در سندرم پیش از قاعدگی از کافئین استفاده می‌کنند.

 

اما باید توجه کنید که کافئین ماده ای اعتیاد آور است و مصرف بیش از حد آن وابستگی ایجاد می‌‌‌کند‌. همچنین قطع ناگهانی مصرف کافئین منجر به بروز سردرد می‌شود. بنابراین باید به مرور زمان مصرف آن را کاهش داد.

 

طب سوزنی نیز ممکن است در کاهش سردرد های میگرنی موثر واقع شود.درمان با روش طب سوزنی از شدت و مدت زمان درد می‌‎کاهد.

 

سردردهای حین قاعدگی

برخی زنان سردرد را قبل از پریود تجربه می کنند و برخی دیگر با سردردهای شدید پس از پریود مواجهه می شوند. سردرد شدید در قبل از پریود امر غیرعادی نیست، و بخشی از آن به دلیل کاهش هورمون استروژن است. سردرد یا میگرن از نشانه های اصلی سردردهای هورمونی هستند. این سردردها معمولا یک طرفه بوده و با حساسیت به نور و تهوع و استفراغ همراه اند. دلیل اصلی سردرد درحین پریود، کاهش استروژن است.

 

مدیریت سردردهای قاعدگی

سرما درمانی: استفاده از کمپرس سرد در ناحیه پیشانی به مدت ۱۰ دقیقه می تواند به کاهش التهاب و احساس درد مبهم کمک کند.

یوگا و تکنیک های آرام سازی: یوگا و مدیتیشن و تنفس عمیق باعث شل شدن عضلات و کاهش درد می شوند

طب سوزنی: در این روش سوزن های بسیار نازک وارد بدن شده و باعث آزاد شدن آندوروفین ها می شوند، این مواد باعث کاهش گرفتگی در عضلات می‌شود

داروهای تجویزی توسط پزشک

استفاده از مکمل های ویتامینی و معدنی خاص مانند کوآنزیم کیوتن،منیزیم و ریبوفلاوین( ب۲)

ورزش منظم

آب کافی و غذای مناسب

ماساژ درمانی: ماساژ درمانی باعث بهبود گردش خون و انبساط عضلات شده و به کاهش سردرد کمک می‌کند.

 

دلایل سردردهای پریودی چه هستند

تغییرات هورمونی یکی از علل سردرد پریودی

علت سردرد پریودی در بیشتر موارد افزایش هورمون های پروژسترون و استروژن است که قبل از شروع پریودی، اتفاق می افتد. احساس افسردگی قبل و طی دوره قاعدگی بین خانم ها مسئله ی رایجی است. کارشناسان بر این باورند که این تغییرات عاطفی در نتیجه نوسانات سطح هورمون رخ می دهند. اکثر افراد در زمان قاعدگی تعدادی از علائم سندروم پیش از قاعدگی (PMS) را تجربه می کنند از جمله دمدمی مزاجی شدن و سردرد.

 

برخی افراد دیگر، از علائم شدیدتری مانند افسردگی و عصبانیت رنج می برند. هورمون ها همچنین می توانند باعث ایجاد حالت تهوع در دوران قاعدگی شوند.علائم پیش از قاعدگی شدیدتر، می تواند وضعیت دیگری را نشان دهد که از آن با عنوان “اختلال دیسفوریک پیش قاعدگی” یا PMDD یاد می شود. هورمون‌ها وظیفه تنظیم کردن تعداد زیادی از عملکردهای بدن را بر عهده دارند.

 

استروژن یک نوع هورمون جنسی زنانه است که از طریق جریان خون به انتقال پیام به نقاط مختلف بدن می‌پردازد. در اواخر چرخه قاعدگی سطح استروژن افزایش پیدا می‌‌کند و این امر باعث آزاد سازی تخمک می‌شود. پروژسترون یک هورمون مهم دیگر است که افزایش سطح آن باعث می‌‌شود تخمک در درون رحم قرار بگیرد. پس از تخمک گذاری و آزاد شدن تخمک از تخمدان سطح هورمون‌ها کاهش پیدا می‌کند و استروژن و پروژسترون قبل از قاعدگی به پایین ترین سطح خود می‌رسند. کاهش سطح هورمون‌ها باعث می‌شود که زنان دچار سردرد شوند. ممکن است سایر اوقات نیز شما دچار سردردهای هورمونی شوید. برخی از زنان در دوره قبل از یائسگی یا دوران یائسگی به علت توقف در تولید هورمون‌ها بیشتر دچار سردرد می‌شوند.

 

از چه روش‌هایی برای اصلاح طرح لبخند استفاده می‌شود؟

 

از چه روش‌هایی برای اصلاح طرح لبخند استفاده می‌شود؟

انتخاب از میان تکنیک‌های مختلفی که برای طراحی لبخند هالیوودی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به اهداف شما و نظر متخصص بستگی دارد. با این حال تکنیک‌های خاصی وجود دارند که بیش از هر سایر روش‌ها با استقبال دندانپزشکان و افراد مواجه شده‌اند. در ادامه به معرفی و بررسی عملکرد این تکنیک‌ها خواهیم پرداخت.

 

ادامه مطلب

چرا انگشتان پا کج می شوند؟

 اگرچه ممکن است انگشتان پا کوچک به نظر برسند، اما در قدرت و حالت بدنی کلی، نقش بسیار مهمی دارند. انگشتان قوی و تراز پا، یک پایه محکم برای زانو، باسن و پشت ایجاد می­ کنند. آن ها همچنین نقش حسی مهمی برای تعادل ایفا می کنند. با این حال، گاهی اوقات انگشتان پا ضعیف می شوند و از فرم خارج می شوند، که می تواند منجر به بسیاری از مشکلات سلامتی پا شود.


بنابراین چرا انگشتان پا کج می شوند؟ و اگر انگشتان پا کج شوند، برای درمان آن ها چه می توانید انجام دهید؟ برای رسیدن به جواب این سوال، به خواندن ادامه دهید!


انواع مشکلات انگشتان پا


کجی انگشتان پا می توانند اشکال مختلفی داشته باشد. در اینجا برخی از رایج ترین انواع ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

چرا انگشتان پا کج می شوند؟

 

جراحی دیسک کمر با لیزر چگونه انجام می شود؟

 دیسک کمر یکی از رایج‌ترین اختلالات مربوط به ستون فقرات است. این اختلال زمانی ایجاد می‌شود که یکی از دیسک‌های بین‌مهره‌ای در ناحیه کمر دچار پارگی شود. در این صورت فرد در بخش آسیب‎دیده احساس درد داشته و با مشکلاتی چون گرفتگی یا اسپاسم عضلانی، گزگز یا بی‌حسی در ناحیه پا، تیر کشیدن مهره‌های کمر و ... مواجه می‌شود. دیسک کمر معمولا با استراحت و درمان‌های ساده‌ای چون ماساژدرمانی، گرمادرمانی، سرمادرمانی، فیزیو‌تراپی و ... برطرف می‌گردد، اما اگر میزان پارگی شدید باشد و به نخاع و ریشه اعصاب فشار وارد کند، نیاز به ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

جراحی دیسک کمر با لیزر چگونه انجام می شود؟

 

بیماری های نشیمنگاهی

 بیماری های نشیمنگاهی در طی این سالها پیشرفت بسیار زیادی داشته اند و از این رو ما هم تصمیم گرفته ایم تا در مقاله ای کوتاه,تمام این موارد را بررسی کنیم و ببینیم که چه روش های درمان خانگی یا تهاجمی را به کار ببریم که به طور کامل از بین بروند.شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که دلیل این شیوع بیش از حد بیماری چیست و چطور می توانیم جلویش را بگیریم؟ جواب کوتاه این است که امروزه طرز زندگی مردم پسرفت بسیاری داشته است (از نظر غذایی و ورزشی) و همین موضوع باعث شده که فعالیت و وضعیت جسمانی آنها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.


در ابتدا این مورد را به همه شما دوستان بگوییم که برای درمان ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیماری های نشیمنگاهی

 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
<-blogads->