کاشت مو به روش HRT

در حقیقت، روش HRT روندی است که در آن موهای فرد متقاضی مورد بررسی قرار می گیرد و موهایی شبیه موهای وی را به صورت مصنوعی تهیه می کنند. سپس این موهای مصنوعی کم کم به پوست سر اضافه می شوند. در واقع، این روش یکی از ابتدایی روش های کاشت مو محسوب می شود .

تقریبا در همه کشورهای پیشرفته منسوخ شده و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. این روش مشابه استفاده از کلاه گیس است و کمی اتصال و شکل سر و موها فرق دارد. عمل کاشت یا پیوند مو یک فرآیند پزشکی محسوب می شود و از این رو نیازمند تجربه و تخصص است و نمی توان آن را با روشی مانند HRT مقایسه کرد.

این روش، بهترین روش برای ترمیم مو به صورت موقتی است و عملا کاشت مو به حساب نمی آید و یک روش ترمیمی غیرطبیعی است. این روش عمدتا برای افرادی استفاده می شود که بانک مو طبیعی ندارند و نمی توانند به صورت طبیعی مو بکارند. افرادی که کاشت مو به روش HRT را انجام می دهند باید این نکته را بدانند که عمر ترمیم مو در این روش نسبتا کم می باشد و باید مرتبا آن را تجدید کرد. در ادامه شما را با مزیت های استفاده از این روش آشنا می کنیم.

مزایای کاشت مو به روش HRT

یکی از عمده ترین مزیت این روش این است که مناسب کسایی است که بانک مو طبیعی ندارند و از طرفی نمی توانند موی طبیعی بکارند. این روش به آنها کمک می کند تا بتوانند مو بکارند. اما جالب است که بدانید برای افرادی که بانک مو دارند اما بانک مو آنها ضعیف است هم می توان مو کاشت و آن هم کاشت مو به روش BHT می باشد. در این نوع روش چون بانک مو ضعیف است موها در حقیقت از بدن برداشت می شوندو در مناطق مورد نظر سر کاشت می گردند. در ادامه به معایب استفاده از روش HRT می پردازیم.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید

معایب کاشت مو به روش HRT

اولین معایب استفاده از این روش این است که موها طبیعی نیستند بلکه مصنوعی اند. همچنین ممکن است به دلیل عرق کردن فرد دچار قارچ و عفونت و در نهایت ریزش مو شود. این روش نیاز به ترمیم در فاصله های کوتاه دارد و در نتیجه فرد متحمل هزینه های زیادی می شود. در این نوع کاشت مو قابلیت رشد ندارد و نمی توان از آن در همه فعالیت ها استفاده نمود. با توجه به اینکه قابلیت کوتاه شدن وجود ندارد موها یکنواخت هستند و هزینه این روش نسبت به روش کاشت مو طبیعی بالا است.

هزینه کاشت مو به روش HRT

در روش کاشت موی HRT موها دائمی نیستند و به صورت مصنوعی پیوند زده می شوند و این نیاز وجود دارد که موها به صورت مرتب ترمیم شوند که این باعث می شود هزینه های بالایی برای فرد رقم بخورد. اما کاشت مو طبیعی به صورت دوره ای نیاز به هزینه ندارد و دائمی است و از همه مهمتر اینکه موها طبیعی هستند و فرد رضایت دارد.